4.1.

4. ledna 2017 v 12:34 | Meh |  Den za dnem
Včera večer to bylo špatný...
Dívala jsem se na film, když v tom mě začalo být neksutečně špatně, bušilo mi srdce, myslela jsem, že se pozvracím a celá jsem se třásla. Někomu tohle možná něco říká. Značí to hypoglykémii, což je nižší hladina cukru v krvi. Něco jsme o tom načetla a může se to stávat i lidem nediabetikům. Není to poprvé, co s emi tohle stalo, ale nikdy to nebylo v takové míře. Měla jsem kamarádku, co byla diabetička a ona mě tak nějak naučila hodně věcí, co k tomu patří. Okamžitě jsem si dala sladký bonbon a kousek chleba. Do pár minut to bylo všechno v pohodě.

Tahle příhoda mě opravdu vyděsila a tak jsem si dneska rozhodla k obědu dát více sacharidů. Původně jsem si chtěla dát zase jen trochu rýže, ale řekla jsme si, že přece jen sacharidy budou lepší než pár soust rýže se zeleninou.

6:45 - 1 vejce+knackerbrot s lučinou
12:30 - nudle s kukuřicí (třetina té jedné kostičky)

Doufám, že se to nebude často opakovat. Pro jistotu jsem si dnes do školy vzala džus a pár bonbonů, naštěstí se to ale neopakovalo.

Měli ste někdo něco podobného? Jak ste se s tím vypořádali? Máte v rodině (nebo i vy sami) diabetes?

Meh
PS: Konečně mi fungují žebříčky! Zobrazení má tenhle blog opravdu hodně

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 quthin quthin | Web | 4. ledna 2017 v 14:33 | Reagovat

Ja bim ze energitaky jsou spatne ale. Radsi si dam energitak nez jidlo
Uz se mi to stalo taky, akorat ja omdlivala takze i pri omdlevani se cloveku rozbusi srdce ma mdloby a cely se mota, priznaky jsou vlastne skoro stejne

2 skinnynelly-proana skinnynelly-proana | Web | 4. ledna 2017 v 15:45 | Reagovat

Snad to bude v pohodě :/ Hodně štěstí :-)

3 Snowflake Snowflake | Web | 4. ledna 2017 v 17:31 | Reagovat

Dobře jsi udělala, že jsi se najedla :) Jestli ti můžu dát radu, tak si v lékárně kup hroznový cukr :) Jsou to takové kulaté cucací tabletky, které ti dodají jak energii, tak sacharidy :) Ještě jsem to nezažila, jen to třesení dneska. Ve škole jsem ani pomalu nemohla psát. A moje teta má cukrovku. Jednu dobu si dokonce musela píchat inzulin, ale už se jí to zlepšilo. Moc ale diabetickou stravu nedodržuje :D

4 Angela Angela | Web | 4. ledna 2017 v 21:06 | Reagovat

Telo pravdepodobne nezvladlo nizky prisun jedla..pokus sa papat viac;) zrychlis metabolizmus, schudnes a neohrozis svoje zdravie:)

5 da-sulin da-sulin | Web | 4. ledna 2017 v 21:30 | Reagovat

Taky jsem měla radost že fungují žebříčky :D na ten nedostatek pozor, taky si semtam dávám bombon, čokoládu, cokoliv, něco sladkého ale trošku. přece jen to není sranda, stačí mi i sukr do kafe jednou za čas :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama